Friday, October 21, 2016

Forex Zero Divide

Ek het 'n vraag oor nul verdeel in aanwyser wanneer dit uit te voer. Wat is verkeerd. Moet ons gebruik 'n truuk om dit op te los Dankie. Funksie Market Info () is verkeerd. Volgens die dokumentasie dit moet terugkeer 'n bepaalde soort van verskeie data oor in die venster Market Watch genoteerde sekuriteite en in die besonder die geval is dit marge oop bestellings bereken vir 1 baie handhaaf. wat kan 0. nie nietemin, die funksie gee terug 0. Dit is verkeerd. Die truuk wat jy kan gebruik vir die eerste keer aan die waarde wat deur die funksie in 'n bykomende veranderlike hou en dan kyk sy waarde vir 0. As dit is 0, moet 'n fout of ander manier word te kenne gegee in plaas van die uitvoering van afdeling. Anders, afdeling is wat uitgevoer moet word as gewoonlik. 2014/06/13 02:11 2014/06/13 02:11:56 angevoyageur: 'n truuk. Ja, moenie deel deur nul. Jammer, daar is geen deling deur nul in die kode. Raadpleeg die dokumentasie, asseblief. Dankie almal vir die terugvoer. Laat my meer duidelik te maak. Market Info (simbool (), MODEMARGINREQUIRED) het wel nie nul waarde. Maar wanneer ons MT4 hardloop met dié aanwyser in dit, dit het 'n nul verdeel fout. Dan as ons die aanwyser op te stel, dit werk. Die vraag is waarom dit moet stel elke begin ons MT4. PS. daardie formule werk goed as ons in EA 2014/06/13 15:40 2014/06/13 15:40:31 As die simbool wat jy gebruik het geen data op die tyd wat jy die aanwyser, die Market Info (geld) kan nie die standaard van die reg waarde. Hoekom jy hoef te filtreer die berekening met. As (Market Info (.) GT 0) Market Info () moet 'n tyd genoem word. Die teruggekeer waarde moet gestoor word in 'n veranderlike. Toe die waarde gestoor in die veranderlike moet gebruik word as in vergelyking soos in afdeling in plaas van die maak van verskeie oproepe na Market Info () (een vir 'n vergelyking en een vir Afdeling), want daar is geen waarborg dat indien die eerste keer Market Info () teruggekeer nie 0 iewers gedurende MT4 begin dan is dit sal nie terugkeer 0 wanneer dit feitlik onmiddellik die tweede keer genoem. Dit is verkeerd om 'n aanname dat Market Info () sal nooit terugkeer 0 aangesien dit die eerste keer teruggekeer nie-0 tydens MT4 beginspan maak. onnozele: Jammer, daar is geen deling deur nul in die kode. Raadpleeg die dokumentasie, asseblief. Natuurlik, kry die OP 'n nul verdeel fout, maar daar is geen deling deur nul in die kode. Ek veronderstel jy jouself verstaan ​​wat jy bedoel. 2014/06/13 17:11 2014/06/13 17:11:43 angevoyageur: Natuurlik, die OP kry 'n nul verdeel fout, maar daar is geen deling deur nul in die kode. Ek veronderstel jy jouself verstaan ​​wat jy bedoel. Volgens die dokumentasie Market Info () KAN NIE vir die betrokke parameter terugkeer 0. Die werklikheid is dit nie beteken dat die gehalte van MT4 implementering is baie swak. Wat gebeur as Market Info () gee terug 'n nie-nul, maar nog steeds verkeerd waarde Doen programmeerders moet dieselfde waarde Market Info () te bereken moet hulself terugkeer en dan kyk of Market Info () 'n behoorlike waarde teruggekeer en hulle kan dit vertrou of nie Die stelsel funksies moet streng hul kontrakte. As dokumentasie sê Market Info () nie terugkeer nul (vir 'n bepaalde parameter) dan is daar geen deling deur nul in 1 / Market Info () uitdrukking. Maar jy implisiet verklaar dat daar is. Dit is beslis die fout van Market Info (). En dus 'n tydelike oplossing is needed. I 'n aanduiding Im werk aan dat wanneer dit die eerste keer op die grafiek geplaas het, die Bollinger groep waardes is nul en ek eindig met 'n nul verdeel boodskap in beide MT4 en MT5. Na die Bollinger groep waardes en die aanwyser het 'n kans om te bereken, dit gee korrek, maar verskyn weer toe ek die term of tydraamwerk (en soms die aanwyser nie die geval is vertoon na die verandering) te verander. Wat kan ek doen om die nul verdeel fout te vermy, is daar 'n wag totdat gelaai funksie of moet ek die verdeling berekening in 'n as verklaring om te wag totdat die Bollinger waardes is bo nul Theres geen wag totdat gelaai funksie wat ek weet. Maar die as stelling wat jy voorgestel moet pas by die wetsontwerp. Of miskien gebruik IndicatorCounted funksie dont weet is hierdie van toepassing in jou geval, maar universele moordenaar vir nul verdeel is aan die toeneem van deler deur onvoldoende waarde. Voorbeeld: Data laai - 'n ander storie .. Dankie vir die antwoorde. Om dit te sluit vir enigiemand wat dalk soek hierdie nul verdeel situasie in die toekoms, is dit wasnt as gevolg van die data nie laai voordat die aanwyser bereken. Dit was omdat die Bollinger bands regtig was nul waarde vir die 20 bars voordat hulle begin om te bereken. Ek het ook 'n as verklaring en dat die kwessie opgelos. Jy hoef nie meer nul verdeel. Hierdie kiekie toon die begin van die grafiek waar die Bollinger bands nie bereken tot die bewegende gemiddelde het al die bars wat dit nodig het. Ek het 'n aanduiding Im werk aan dat wanneer dit die eerste keer op die grafiek geplaas word, die Bollinger groep waardes is nul en ek eindig met 'n nul verdeel boodskap in beide MT4 en MT5. Na die Bollinger groep waardes en die aanwyser het 'n kans om te bereken, dit gee korrek, maar verskyn weer toe ek die term of tydraamwerk (en soms die aanwyser nie die geval is vertoon na die verandering) te verander. Wat kan ek doen om die nul verdeel fout te vermy, is daar 'n wag totdat gelaai funksie of moet ek die verdeling berekening in 'n as verklaring om te wag totdat die Bollinger waardes is bo nul eenvoudig kyk of julle 'n skeiding op nul voor verdeel. Ek het 'n aanduiding Im werk aan dat wanneer dit die eerste keer op die grafiek geplaas word, die Bollinger groep waardes is nul en ek eindig met 'n nul verdeel boodskap in beide MT4 en MT5. Na die Bollinger groep waardes en die aanwyser het 'n kans om te bereken, dit gee korrek, maar verskyn weer toe ek die term of tydraamwerk (en soms die aanwyser nie die geval is vertoon na die verandering) te verander. Wat kan ek doen om die nul verdeel fout te vermy, is daar 'n wag totdat gelaai funksie of moet ek die verdeling berekening in 'n as verklaring om te wag totdat die Bollinger waardes is bo nul die amptelike RSI. mq4 doen graag: Ook hier bespreek ek 'n vraag oor nul verdeel in aanwyser wanneer dit uit te voer. - - Kategorie: tegniese indicatorsGood praktyk vir die vermyding van nul verdeel foute: 1) Altyd laat 'n spasie voor en na die / afdeling simbool in berekeninge. Op dié manier is dit makliker om die CtrlF soekfunksie gebruik om al die afdelings vind sonder om te gaan deur al die // kommentaar pre-fixes sowel. 2) plek altyd berekeninge wat die afdeling simbool binne die opdrag draadjies van 'n voorwaardelike wat tjeks om seker te maak die nommer wat jy deel deur nie gelyk nul gebruik. Dit sal verhoed dat die program van stop met 'n nul verdeel fout as die deler ooit gebeur as nul. bv. 3) Dit is 'n goeie idee om 'n soort van fout verslagdoening voeg om seker te maak dat die program nie voortgaan en verder sonder jou waarsku dat die berekening binne daardie bevel draadjies nie uitgevoer wanneer die deler is gelyk aan nul - anders kan jy dalk nooit besef, want die nul verdeel fout sou nie meer voorkom. Dit is waarskynlik korrek om te aanvaar dat as die deler is ooit nul dan iets het reeds verkeerd geloop voordat die nul verdeel fout kan optree, en jy sal wil weet. bv. Hierdie drie toevoegings kan 'n paar ekstra sekondes neem om elke keer te tik in die kode, maar hulle sal minute of ure te red in die voorkoming van 'n nul verdeel fout ooit voorkom. Voeg dit in jou kode en die probleem sal homself openbaar. Goeie punte om te onthou, clerin6 deur nul foute is redelik maklik om te verhoed dat op hierdie manier of as jy weet hoe die berekeninge gemaak word op die veranderlikes wat betrokke is in 'n kloof werking. Verwante egter 'n bietjie anders is onbedoelde en sinistere nul skepping via heelgetal afdeling foute. Byvoorbeeld, as lengte is 'n eksterne int insette en die verlangde uitset is 'n drywende punt nommer: As lengte is 'n heelgetal sal die bo lyn 'n nul vir die meeste lengtes te produseer. Terwyl die volgende is wat eintlik bedoel is: (sal 'n drywende punt gewig wat gebruik kan word as deel van 'n eksponensiële gewig berekening produseer). Van 'n paar keer, met die verandering van nuwe weergawe van MT4 (bou 610), ek het dieselfde fout op my aanwyser wanneer Im gebruik dit met iCustom in my EA. Hierdie aanwyser is die beroemde Hull bewegende gemiddelde 2.0 (bicolor smouthed MA). Die nuwe naam is nou HMA. Sommige syntaxe foute reggestel soos quotchar deur quotCharquot. Maar dit is nie die nul verdeel fout. Iemand kan my help Zero kloof onlangs het ek die probleem met n paar aanwysers, het hulle verslag nul verdeel, maar ek is seker daar is geen verdeeldheid deur zero. I nagegaan geskiedenis en al die data is ok. Ek het probeer om met ander kruis dan kry ek dat aanwyser om te werk, maar ander een verslae nul verdeel. Ek vermoed dat my MT4 is beskadig of ek 'n virus. Iemand het anders dieselfde probleem wat ek wil herinstallatie vermy. die aanwysers om probleme is wccisqeezev2 en Fx sniper Side Winder oortrek, hulle gewerk normale voor Mei Beit sal help. Deling deur nul Im seker dit is baie keer gepos, maar hier is hoe ek gewoonlik hanteer div deur nul foute: BBS BBDeviation st / MathMax (verskil, 0,000001) Hoop dit help 'n paar. anders gevolg 0 // of wat ook al lei jy verkies hier sedert die gevolg // van deling deur 0 per definisie is ongedefinieerd oor die alles gevolg. Ek verkies om die 0 (want die resultaat van deling deur 0 is ongedefinieerd, 0 is een van die geldige resultate) omdat dit is neutraal in die manier dat dit nie die teken van die uitslag nie aanvaar (so een minder aanname in vergelyking met - wat gevolg ) soeke: Hi, ek het 'n probleem met Heart WCCI paneel v2. Aanwyser opgewerk totdat ek probeer om dit met 'n ander maatskappy wat Meta Trader. Hoe kan jy dit op te los Help my asseblief, dit is belangrik vir me. EURUSD asook USDCHF besit goeie verhouding binne 'n weerspieëling grafiek prentjie in die geval dat ons almal al van hulle te evalueer. Ons het saam met hierdie vir enige tjek met hierdie spesifieke EA. koop EURUSD mark USDCHF. Die probleem wat ek sal kan onderhou van hierdie spesifieke EA is eintlik dat it8217s nou die aankoop van EURUSD hoër eerder as verminder asook die bevordering van USDCHF minder as wat dit sal doen (maak hierdie bedryf binne verkeerde pad na dat die skep van 'n vermindering of selfs die handhawing van oop te stel aankoop met betrekking tot lang tydperk en dit is riskant), beteken dit nie enige vorm van slimheid hierdie manier dus dalk in besit neem behoort te word oorblywende en dan koop of selfs gebruik maak van. Tot op datum Dit blyk waarborg. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai There8217s ook 'n organisasie genaamd 8220freedom rocks8221 wat gereedskap die USDCHF EURUSD houer. Die konsep sal wees om die werklike goeie roll hoë gehalte ewenaar versamel, terwyl die vermindering van die werklike volality tussen jou stelle. Die probleem met een van hierdie tegnieke is eintlik dat jy jou eie rekeninge kan overleverage en die grens oproep kry, hierdie uitstallings wat gaan aan sodra die GBPJPY gedaal meer as 1000 pitte, vertrek 'n paar mede-lid koop en verkoop wat houer binne ernstige reguit. Ons het die afgelope tyd screening die werklike HedgeTrader professionele wat EURUSD asook USDCHF koop gelyktydig asook sluit beide handel elke keer as 'n inkomste gebeur. Ander gesoek: EA verskansing gemiddelde EUR USD CHF verskansing forex stelsel 'n goeie verskansing super combo EA Forex gratis st EURUSD vs USDCHF gratis forex EURUSD heining EA MT4 gratis aflaai heining st jauwar mq4 paar handel EURUSD / USDCHF st


No comments:

Post a Comment